Monday 3 March 2014

Minyak Lintah Gunung Tok Janggut

Minyak Lintah Gunung T. Janggut RM80

 

 JIKA TIDAK INGIN LAGI MENJADI SI-GAGAL

 

Wanita dan lelaki kebanyakkan geli dgn lintah. Tapi jika alat kelamin lelaki memiliki khasiat lintah. Perasaan geli tadi menjadi nikmat dan pengubat kepada hubungan suami-isteri. 

Rumahtangga akan merasai nikmat hidup berdua. Kebanggaan suami yang mampu memberi bahagia dan kepuasan isteri mendapat suami yang memenuhi tuntutan batinnya akan tergambar pada wajah-wajah yg ceria.

 

 

Jaminan produk memang sangat-sangat berkesan. Boleh mengeratkan lagi hubungan suami isteri. Bak kata rakan saya. Isterinya bertanya "Kenapa lain macam abang malam ni?" Dia tanya balik "Kenapa pulak?" Kata isteri dia "Selalunya 10 minit aje abang dah kalah, tapi malam ni kenapa pulak dah setengah jam abang masih 'steady' lagi" Dia kata balik "Ada la.... Rahsia orang lelaki" Sambil tersenyum dia menceritakan pengalamannya.... Dari riak wajahnya nampak kepuasan terpancar dalam dirinya. Saya pun tumpang gembira sebab dapat membahagiakan hubungan mereka. Bukan 1, malah ramai lagi pasangan lain yang berpuashati dengan produk Tok Janggut ni. Kalau anda rasa nak cuba jugak, jangan malu jangan segan.


MENGAPA TIDAK PIL, TELAN TERUS TEGANG?

Perlu di ambil perhatian. Ini bukan ramuan makmal tetapi khasiat semulajadi yang diperturunkan daripada generasi ke generasi. Dihasilkan melalui kaedah tradisional untuk mengekalkan khasiat lintah.

Diperhebatkan lagi adunan tadi dengan herba-herba hutan yang terkenal dengan kesan yang mujarab didalam perubatan melayu. Membaiki saluran darah dan urat dengan semulajadi untuk menjadikan anda lelaki sejati. Bukan kelakian 'pinjaman' seperti mana pil telan dan terus tegang. 

Cara urutan yang diperturunkan terbukti memberi anda kelakian sejati dan membantu ramai lelaki yang lemah kembali atau lebih hebat

 



fb : facebook.com/alur.lintah
email : alurlintah@gmail.com
Whatsap/SMS : 012 961 7381

No comments:

Post a Comment